вівторок, 28 квітня 2020 р.

ТЕМА ТИЖНЯ "ХАЙ У СЕРДЦІ КОЖНОЇ ДИТИНИ ЖИВЕ ЛЮБОВ ДО УКРАЇНИ"


Україна - моя Батьківщина"

Вівторок ми почнемо з вивчення теми "МОЯ РОДИНА МОЯ БАТЬКІВЩИНА"


У кожної людини своя Батьківщина,і кожен має право любити та пишатися нею. Напевно,кожна людина замислювалася над своїм ставленням до Батьківщини. Я маю на увазі не місце,в якому кожен з нас народився,а саме велику Батьківщину — всю Україну, єдину й неподільну. Останнім часом все менше й менше людей,які могли б з упевненістю сказати,що люблять її беззастережно,щоб не відбулося.
Презентація на тему "Моя родина - Україна"

Батьківщина — поняття досить глибоке. Це Вітчизна,наша рідна країна. Оскільки ми живемо в Україні,то можемо сказати,що ми — діти цієї країни,а вона — наша Батьківщина. У цьому сенсі,любов до Батьківщини — це прояв патріотизму,відданості своєму народові,гордість за надбання національної культури. Це прагнення своїми діями служити інтересам своєї держави,готовність боронити її від ворогів.

Україна - моя Батьківщина - Комунальний заклад "Дошкільний ...
 Ми живемо на Україні. Багато міст і сіл є в нашій країні. В них є будинки і будиночки, в котрих живуть люди. Вони живуть родинами або самотньо, працюють і відпочивають, сваряться і кохають один одного. Все це — український народ. І якщо ми хочемо бути справжніми громадянами своєї Батьківщини, ми повинні розуміти і поважати один одного, допомагати у скруті, радіти у щасливі хвилини і намагатися жити однією родиною задля щастя і злагоди в усій нашій великій країні. Бо вона — наша щедра мати, а ми її діти.
Игра-викторина «Я и Украина»

Моя Батьківщина

Моя Батьківщина — це вишеньки цвіт
І верби над ставом, й калина.
Моя Батьківщина — це мрії політ,
Це рідна моя Україна!
Моя Батьківщина — це наша сім’я,
Затишний куточок і хата.
Це мама, татусь, бабця, дідо і я,
Всі рідні і друзів багато.
Моя Батьківщина — це злагода й мир
Та небо бездонне й чудове.
Це пісня чарівна, що лине до зір,
Й дитинство моє світанкове.
Моя Батьківщина — ліси і поля.
Від них в нас і радість, і сила.
Це та найсвятіша і рідна земля,
Що кожного з нас народила.
                               Надія Красоткіна.
Виховна година "Батьківщина – рідна Україна" з використанням ІКТ

Яка вона наша Укрїна? Подивіться відео, яке я сподіваюсь вам допоможе пояснити дитині , що таке наша Батьківщина. 

                                  

Прослухайте чудову пісню про нашу неньку Україну.



Подивіться мультик про родину.



Немає коментарів:

Дописати коментар

ДЕНЬ ВИШИВАНКИ

  ДЕНЬ ВИШИВАНКИ День вишиванки. Це великий день, Бо люди згадують сім’ю, родину. Як шила мати і вела пісень, Сорочку гарну вишивала сину. Л...